Top Menu

Pomoc

Informacje dotyczące skupu urządzeń elektronicznych:

 

Jak przesłać urządzenia, które chcę sprzedać?

Masz jeszcze oryginalne opakowanie?

Prosimy zapakować akcesoria do oryginalnego pudełka i zwrócić uwagę na to, aby przedmiot nie miał z nimi kontaktu. To może powodować zadrapania na urządzeniu.

W razie potrzeby, proszę użyć papieru z gazety, aby oddzielić od siebie przedmioty.
Oryginalne pudełko powinno być zapakowane w 3 warstwy papieru do pakowania lub szarego.
Proszę nie opisywać opakowania, ani nie oznaczać go w żaden inny sposób.

Nie posiadasz już oryginalnego opakowania?

Szkoda, ale bez niego także można wysłać urządzenie.

Prosimy owinąć przedmiot w papier. Akcesoria nie muszą zostać dodatkowo opakowane.
Najlepiej zaopatrzyć się w mały karton, który pasuje wielkością do przedmiotu i zmieści także akcesoria. Niewielkie kartony (np.: po obuwiu) są idealne do spakowania większości rzeczy.
Jeśli używasz zużytego pudełka do wysyłek, prosimy zakleić lub usunąć naklejki adresowe.

Masz dalsze pytania?

Nie ma problemu.

Prosimy zatem o kontakt >>>

Pozostałe pytania odnośnie sprzedaży znajdziesz także w zakładce Pomoc

Odbiór zapłaty za urządzenie

Kiedy dostanę pieniądze za sprzedany sprzęt?

Jak tylko odbierzemy Państwa przedmiot, praktycznie zawsze sprawdzamy, czy podane na stronie dane zgadzają się ze stanem rzeczywistym. Następnie wypłacamy obliczoną na naszej stronie kwotę. Obowiązuje następująca zasada: im szybciej dostaniemy przedmiot, tym szybciej będziemy mogli wypłacić kwotę na Twoje konto. Najczęściej trwa to kilka dni od otrzymania przedmiotu.

Czekam już cały tydzień, a mimo to nie dostałem pieniędzy. Co mam zrobić?

Prosimy sprawdzić podsumowanie transakcji i sprawdzić, czy dane bankowe się zgadzają. Następnie prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy (biuro@reTarg.pl), a zajmiemy się tą sprawą.

Jakie są możliwe przyczyny opóźnień?

Opóźnienia najczęściej są związane z dużym napływem towaru w krótkim czasie. Prosimy jednak o zrozumienie, jeśli czasami potrzebujemy jednego dnia więcej.

Sprzedaż urządzenia

Dlaczego miałbym sprzedać moje urządzenie na reTarg.pl a nie gdzieś indziej?

Proponujemy uczciwą cenę za Twoje urządzenie. Bez wysiłku, bez kosztów i bez ryzyka przy sprzedaży. Nie musisz zakładać konta, robić zdjęć, opisywać przedmiotów, odpowiadać na żadne pytania, kontrolować przelewów czy ponosić kosztów przesyłki. Dodatkowo sprzedajesz u nas w ciągu kilku minut za gwarantowaną cenę.

Jak obliczana jest wartość?

Na cenę składa się stan przedmiotu  i aktualna cena rynkowa. Możesz być pewny, iż nasza oferta jest uczciwa. Prowadzimy obliczenia bazując na ciągłym aktualizowaniu informacji rynkowych w bazie produktów. W zależności od faktycznego stanu produktu (od “idealny” do “dostateczny”) obliczamy rzeczywistą cenę rynkową urządzenia na podstawie danych podanych podczas sprzedaży.

Dlaczego mojego produktu nie ma w Państwa ofercie?

Wciąż rozszerzamy listę przedmiotów, które skupujemy. Jeśli masz przedmiot którego nie ma w naszej ofercie skorzystaj z wyceny telefonicznej dzwoniąc pod nasz numer: +48 607-827-586 lub wyślij nam zapytanie w zakładce Kontakt, lub na maila: biuro@retarg.pl

Czy mogę sprzedać komórkę z simlokiem z zagranicy?

Niestety, nie skupujemy telefonów z zagranicznym simlockiem.

 

Mogę sprzedać swoje innym sposobem niż przez stronę internetową, mailem lub przez telefon?

Jeśli nie możesz sobie poradzić z formularzem, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

 

Rozmyśliłem się i chcę jednak zachować swoje urządzenie. Co powinienem zrobić?

Jeśli przedmiot nie został jeszcze wysłany, prosimy jedynie o taką informacje do nas. Wprawdzie szkoda, że nie zdecydowałeś się na sprzedaż, ale to oczywiście Twoja decyzja. Jeżeli jednak urządzenie zostało wysłane, nie ma możliwości odstąpienia od umowy. Ta sama zasada dotyczy akcesoriów lub osobistych przedmiotów (np. karty sim), które otrzymujemy wraz z przedmiotem. Jeśli nie będziemy w stanie użyć tych przedmiotów, zostaną one zutylizowane zgodnie z zasadami ochrony środowiska.

 

Na co powinienem jeszcze zwrócić uwagę podczas sprzedaży?

Prosimy pamiętać, aby blokada na urządzeniu (telefonie, tablecie, komputerze) została usunięta. To znacznie ułatwia sprawdzenie sprzętu oraz zaoszczędza czas, gdyż wtedy potrzebne będą dodatkowe rozmowy telefoniczne i maile w sprawie przedmiotu. Prosimy także o usunięcie danych osobistych z urządzenia lub przywrócenie ustawień fabrycznych. Na koniec należy również usunąć kartę sim.

 

Chcą Państwo sprzedać urządzenie z systemem operacyjnym iOS ?

Jeśli chcą Państwo sprzedać swoje urządzenie z systemem iOS, prosimy o wyłączenie blokady aktywacji przed wysyłką. W przeciwnym razie, nie będziemy w stanie opracować Państwa urządzenia i będziemy musieli je odesłać.

Aby wyłączyć blokadę w urządzeniu:

Otwórz "Ustawienia"
Przejdź do "iCloud" ,a następnie "Znajdź Mój iPhone"
Wyłączyć tę funkcję
Proszę wprowadzić hasło, aby potwierdzić Apple ID i kliknąć przycisk “Wyłącz”
W następnym kroku prosimy usunąć urządzenie z iCloud:

Używając swojego Apple ID i hasła prosimy zalogować się na www.icloud.com.
Kliknij na “Mój telefon”
Wybierz pozycję “Wszystkie urządzenia”
Wybierz urządzenie, a następnie kliknij przycisk “Usuń iPhone”
Kliknij przycisk "Znajdź mój iPhone", aby usunąć
Urządzenie jest odblokowane i można je teraz wysłać.
Jeśli nie możesz sobie poradzić, prosimy o kontakt do nas.

Wysyłka urządzenia

Przez przypadek wysłałem inne urządzenie, niż podałem na stronie internetowej lub pomyliłem się z wyborem modelu. Co teraz?

To się może zdarzyć, ale prosimy bardzo uważnie podawać parametry artykułu (komórka, tablet, notebook, aparat). Jeśli przedmiot nie został jeszcze wysłany, można sprzedać go jeszcze raz podając właściwe dane na naszej stronie. Jeśli został już wysłany, prosimy poczekać na wiadomość od nas. Podczas sprawdzania przedmiotu stwierdzimy pomyłkę i skontaktujemy się z Tobą . Wówczas obliczymy właściwą cenę dla danego modelu i zaproponujemy nową cenę. Jeśli zgodzisz się na nią, wypłacimy nowo uzgodnioną cenę.

Dlaczego muszę wysłać swoje urządzenie w ciągu 7 dni od daty sprzedaży na stronie?

Im szybciej przedmiot zostanie wysłany, tym szybciej będziemy mogli wypłacić kwotę na Twoje konto. Poza tym: obliczamy cenę na podstawie aktualnej wartości rynkowej przedmiotu. Te ceny zmieniają się bardzo szybko. Prosimy więc o zrozumienie, że próbujemy dzięki temu zredukować straty spowodowane opóźnieniem. Jeśli wyślesz swój przedmiot za późno, zaproponujemy nową cenę na podstawie zaktualizowanej wartości rynkowej. Szybka kalkulacja i krótki czas sprawdzenia rzeczy to podstawa naszego biznesu. Im szybciej możemy pracować, tym lepsze ceny ceny skupu i sprzedaży możemy zaproponować. Zatem szybka wysyłka służy wszystkim.

Czy mogę sprzedać więcej przedmiotów na raz ?

Oczywiście. Wszystkie przedmioty można przesłać w jednaj paczce z formularzem adresowym od nas.

Czy ponoszę ryzyko sprzedając swoje przedmioty na reTarg?

Nie. My ponosimy koszty przesyłki, jeśli użyjesz przesłanego mailowo formularza adresowego. Jeśli korzystasz z usług innej firmy, wtedy mogą powstać z tego tytułu koszty. Sprzedając u nas, nie ponosisz ryzyka. Wysyłając paczkę wypełniliście Państwo swoją część umowy, a wydrukowane podsumowanie sprzedaży oraz potwierdzenie dostarczenia przesyłki są tego dowodem.

Wysłałem już urządzenie a dopiero potem znalazłem do nich dodatkowe akcesoria. Czy dostanę za nie dodatkowe pieniądze, jeśli je doślę?

Chętnie przyjmiemy dodatkowe części, jeśli już ich Państwo nie potrzebują. Niestety nie możemy zaproponować za nie dodatkowej sumy. Chętnie jednak przejmiemy koszty wysyłki, jeśli wcześniej skontaktują się Państwo z nami drogą mailową lub telefoniczną. Proszę pod żadnym pozorem nie wysyłać do nas nieopłaconych paczek- nie zostaną one odebrane.